Shopping Cart

Geen producten in de winkelwagen.

Veelgestelde vragen

Winkel

Waar vind ik de winkel van LaLau?

Grootestraat 33 te Oldenzaal is de place to be om je te laten betoveren door alle luxe en exclusiviteit en prachtige items.

Waar kan ik het beste parkeren als ik de winkel wil bezoeken?

Je kunt het beste parkeren aan de Ganzenmarkt 1, let op! Dit is betaald parkeren, vanaf hier is het slechts 150 meter tot aan onze winkel.


Klantenservice

Heb je vragen voor ons of wil je graag contact opnemen voor het bespreken van een retour?

Mail naar retouren@lalaushop.nl of bel ons via 06-39776055


Verzending & Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wij streven ernaar je bestelling z.s.m te leveren. Doorgaans betekent dit dat je pakket de volgende werkdag bezorgd wordt.

Hoeveel zijn de verzendkosten?

Verzendkosten binnen Nederland zijn €6,95 voor een pakket/brievenbuspakket. Boven de €100 is de verzending gratis. De kosten voor de pakketten in het buitenland bedragen €8,95.

Wat moet ik doen als mijn bestelling verkeerd, beschadigd of incompleet is?

Neem altijd contact op met onze klantenservice.


Ruilen & Retourneren

Mag ik mijn bestellingen retourneren?

Indien het product niet naar wens is neem dan binnen 10 werkdagen contact op met onze klantenservice. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Deze artikelen mogen niet retour: – Badmode – Ondergoed & Sokken – Cosmetica & parfum – Geen garantie op loslatende steentjes


Betalen

Welke betalingswijzen hanteert LaLau Conceptstore webshop?

Bij LaLau kun je op de volgende manieren 100% veilig online afrekenen: – Ideal – Bancontact

Hoe kan ik zien of ik betaald heb?

Zodra de order is afgerond ontvang je een orderbevestiging op het door jou opgegeven emailadres.


Bestellen

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Wanneer je jouw bestelling wilt wijzigen of annuleren, dien je altijd contact op te nemen met onze klantenservice.

Ik heb nog geen orderbevestiging ontvangen?

Als je bestelling succesvol verwerkt is, ontvang je binnen een paar minuten de orderbevestiging in je mailbox. Check ook altijd je SPAM box. Mocht u na een half uur nog geen orderbevestiging hebben neem dan contact op met onze klantenservice.